COMENZI ȘI MODALIATAȚI DE PLATĂ

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate in lei noi, RON. Prețurile produselor sunt finale și conțin TVA. In vederea efectuarii unei Comenzi, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile dorite de Comanda (locul unde sa fie livrat(e) bunul(rile), modalitatea de expediere si modalitatea de plată) în Contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute și folosite pentru fiecare Comanda in parte, daca Utilizatorul nu va alege sa le modifice. Aceste setari pot fi modificate de catre Utilizator oricând. Exista si posibiliatatea de a transmite o comanda fară a fi necesară obigativitatea clientul de a-și crea un Cont.
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe www.bebelind.ro, prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Orice Comandă plasată pe www.bebelind.ro implică și obligația Cumparatorului de a plăti prețul Produsului comandat. 
Plata se poate face prin Transfer Bancar (comanda se va trimite NUMAI după ce banii au ajuns in Contul Bebelind SRL specificat pe site și poate intârzia livrarea comenzii);
Plata de poate face Ramburs, achitând curierului la primirea coletului suma indicată în factură iar Clientului li i se v-a elibera chitanță/bon de către agentul de curierat;
Plata se poate face și prin Procesatorul de Carduri, LibraPay, datele cardului de plată al Clientului nu vor fi accesibile lui Bebelind si nici nu vor fi stocate de către Bebelind sau de către procesatorul de plați integrat in Pagina Web, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul va fi informat, anterior introducerii datelor. 
Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage dupa sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului sau livrarea acestuia. Produsele de pe acest site sunt oferite în limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive întemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greseli de tipărire etc.). În aceste cazuri www.bebelind.ro va anunța clientul despre problemele apărute și va anula comanda. Valoarea maximă a obligatiilor a S.C. BEBELIND S.R.L. față de clientii săi, în cazul nelivrării produselor sau a livrarii necorespunzătoare, reprezintă valoarea sumelor primite de la clienți.Despre calitatea produselor, despre autenticitatea mărcii și despre orice alte nelămuriri cu privire la o marcă sau un produs anume, clientul se poate adresa furnizorului sau către bebelind.ro.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale, corecte și complete, în caz contrar ar putea suporta consecințele furnizării unor date nereale, incorecte și/sau incomplete, cum ar fi dar fară a se limita la: o Comandă neonorată, o Comandă întarziată, o Comandă livrată greșit, etc.
Bebelind va fi exonerată de orice raspundere în legatură cu efectele negative generate de furnizarea unei informații nereale, incorecte și/sau incomplete furnizată de Client. În acest context, toate costurile de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declară de acord ca un reprezentant Bebelind să îl contacteze prin oricare dintre mijloacele de comunicare convenite de catre Parti (e-mail/telefon/SMS) pentru confirmarea personală a Comenzii, daca se consideră a fi necesar.
Confirmarea sau neconfirmarea unei Comenzi de catre Bebelind se va realiza într-un termen ce nu va depași cinci (5) zile lucratoare de la data plasării Comenzii;
Bebelind poate refuza o Comandă în urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte sa poată pretinde daune de la cealaltă parte, pentru urmatoarele situații:(a)   eșuarea / invalidarea tranzacției online; (b)neacceptarea de către banca partener a cardului Clientului / a tranzacției; (c) date incomplete sau incorecte ale Clientului; (d) activitatea (Clientului poate produce daune Bebelind și/sau partenerilor acestuia;(e)  livrări consecutive eșuate; (f) nerespectarea oricarei prevederi din cadrul Termenilor și Conditiilor; (g) costuri suplimentare de livrare datorate locației clientului, care presupun km externi și/sau (h) alte motive obiective: în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plata este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.
Factura se va trimite în format electronic pe adresa de email furnizată de Client și/sau Fizic, pe suport de Hârtie, dacă este solicitată în mod expres.

×

Cart

%d blogeri au apreciat: